مجله اتاقک




   مجله اتاقک


   مجله الکترونیکی اتاقک
موضوعات مطالب
نويسندگان سایت
آمار و امكانات
»تعداد بازديدها: 17


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




g.o.o.g.l.e..p.a.r.a.z.i.t

آگاهی ها

power By: otaghack-site.tk

درباره ما

ایمیل مجله : otaghack@gmail.com otaghack@yahoo.com
لينك

کارفرمانیوز
شعرهاي شاپور احمدي
**انجمن مجله اتاقک**
مجتبی علیمی- تـــرانه
چرند و پرند
کافه ترانه
زنانه نويسي
کتاب کتیبه
ارسال ایمیل به مجله
علی قزل سوفلو
عضویت انجمن
شعرخانه
دانلود موزیک
فرح منصوری - ترانه سُرا
احمد شاملو
زندگینامه ها
ثبت دامنه
صفحات دیگر مجله

تبادل لینک هوشمند
سایتهای دارای موضوع مرتبط با مجله برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مجله الکترونیکی اتاقک و آدرس otaghack-site.tk لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
لینکها
» به دنبال لغو کنسرت حمید حامی: حامی از کنسرت گزار خود شکایت کرد

 

 

 

حمید حامی به دنبال لغو کنسرت خود دلایل آن را بازگو کرد و در این رابطه به موسیقی ما گفت: قرار بود برای ۲۵ شهریور ماه به برگزاری کنسرت در تهران اقدام کنم که متاسفانه کنسرت گزاری که با من همکاری می‌کرد بی‌آنکه حتی دستمزد کنسرت قبلی‌ام را نیز بدهد، نه تنها از این کار امتناع کرد، بلکه پیش پرداختی را که بابت اجاره سالن برای کنسرت ۲۵ شهریور از جیب خودم پرداخت کرده بودم را نیز با خود برده و در حال حاضر نیز فراری است.
این خواننده ادامه داد: برای اجاره سالن کنسرت ۲۵ شهریور با توافقی که با ایشان کردم، پیش پرداخت آن را از جیب خودم پرداخت کردم. ضمن اینکه دستمزد کنسرت قبلی من با ایشان تسویه نشده بود. اما متاسفانه از اعتماد من سو استفاده کرده و بدون پرداخت حتی دستمزد من، فراری شده است.
وی که در حال حاضر از طریق وکیل خود این قضیه را پیگیری قضایی کرده با ارسال شکایتی از این کنسرت گزار ، به دنبال احقاق حق و حقوق خود است.
حامی درخصوص کنسرت لغو شده خود گفت: به احتمال زیاد فعلا کنسرتی نخواهم داشت وکنسرت به پایان سال موکول شد. البته فعلا اینگونه است. ممکن است زمان آن تغییر کند.
به گفته وی، ضمن پیگیری قضایی از این کلاهبرداری در پی تدارک مراحل انتشار آلبومی است که مرحله ساخت خود را به پایان رسانده است.

قرار بود نام این آلبوم «اگه فردا برسه» نام بگیرد اما حامی در این باره گفت: ممکن است نام این آلبوم تغییر کند. چون حس می‌کنم باید یک اسم یک سیلابی انتخاب کنم و به همین دلیل به دنبال یک نام جدید هستم.
نیمی از ترانه‌های قطعات این آلبوم را بابک صحرایی سروده و مابقی را مریم اسدی، پوریا ربیعی، بیژن بیرنگ، گلدیس گندمی، مریم اسدی و سعید امیراصلانی سروده‌اند.
حامی پیش از این اعلام کرده بود: ملودی‌های قطعات آن را خود وی، علیرضا قرایی منش و علی موثقی ساخته و تنظیم آن‌ها را نیز رضا تاجبخش، علی موثقی، بهنام ابطحی، مهران خلیلی و بهرام دهقانیار، نوید سپهر و بابک امینی انجام داده‌اند.

وی در خصوص زمان انتشار این آلبوم گفت: فعلا با چند شرکت در زمینه انتشار آلبوم صحبت کرده‌ام اما هنوز معلم نیست آلبومم از طریق کدام شرکت منتشر شود. اما بهترین زمان ممکن را برای آن انتخاب می‌کنم که به نظرم آبان ماه بهترین زمان برای انتشار آن باشد. چون تصمیم دارم با توجه به مضمونی که آلبومم دارد زمان مناسبی هم منتشر شود که با مضمونش همخوانی داشته باشد.

 
منبع : موسیقی ما


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



نويسنده : ADMIN | تاريخ : برچسب:کنسرت,حمید حامی, | نوع مطلب : <-CategoryName-> |

» عناوين آخرين مطالب